پلی استیشن ۵ ps5

در این وبلاگ درباره پلی استیشن ۵ توضیح داده ایم

پلی استیشن ۵ ps5

در این وبلاگ درباره پلی استیشن ۵ توضیح داده ایم

آیا می توانم بازی های PS5 را از درایو USB ذخیره یا بازی کنم؟

آره. با به‌روزرسانی بسته نرم‌افزاری سیستم PS5، شما می‌توانید در حال حاضر بازی‌های PS5 خود را از حافظه داخلی کنسول خود به فضای ذخیره‌سازی افزایش یافته USB منتقل کنید. به لطف گسترش قابلیت‌های ذخیره‌سازی کنسول PS5 شما، می‌توانیم به‌طور یکپارچه بازی‌های PS5 خود را پس از اینکه بتوانید بازی کنید، در حافظه داخلی کنسول کپی کنید. قرار دادن بازی‌های PS5 از فضای ذخیره‌سازی گسترده USB سریع‌تر از بارگیری مجدد یا کپی کردن آنها از دیسک است.


شما می توانید به طور مشترک بازی های PS4 را از یک درایو USB سازگار متصل به PS5 ذخیره کرده و بازی کنید. برای جزئیات بیشتر، به خواندن ادامه دهید.


آیا آماده} فضای ذخیره سازی SSD فوق العاده پرسرعت خرید PS5 را گسترش دهید؟


گزینه‌های PS5 به پورت رشد درجه مربوط می‌شود که می‌تواند در آینده بازیکنان را تغییر دهد تا دارای حافظه SSD M.2 باشد تا برای قرار دادن و شرکت در بازی‌های PS5 استفاده شود.


این قابلیت ارتقای حافظه SSD M.2 هنگام راه اندازی به عنوان بخشی از به روز رسانی بسته نرم افزاری سیستم، به PS5 باز می گردد. ما جزئیات بیشتری را در آینده به اشتراک خواهیم گذاشت، همچنین در مورد اینکه کدام نوع درایو حافظه SSD M.2 با PS5 سازگار است.


در روز اول، می‌توانید یک درایو USB سازگار را متصل کنید و از آن برای ذخیره و اجرای بازی‌های PS4 خود استفاده کنید. شما می توانید بازی های PS4 را بازی کنید در حالی که آنها همچنان روی دستگاه خارجی نگه داشته می شوند. بازی‌های PS5 باید مجبور شوند روی SSD داخلی PS5 قرار بگیرند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد