پلی استیشن ۵ ps5

در این وبلاگ درباره پلی استیشن ۵ توضیح داده ایم

پلی استیشن ۵ ps5

در این وبلاگ درباره پلی استیشن ۵ توضیح داده ایم

PS5 از چه پورت های ورودی/خروجی و ویژگی های اتصال پشتیبانی می کند؟

آیا PS5 از «آجر برقی» خارجی مرتبط استفاده می‌کند؟


خیر، منظور خرید PS5 منبع تغذیه داخلی است.


چه چیزی در جعبه PS5 در هنگام راه اندازی محصور شده است؟


هر مدلی را که انتخاب کنید، دریافت خواهید کرد:


کنسول PS5 یا کنسول PS5 Digital Edition

یک کنترلر بی سیم DualSense

کابل شارژ USB Type-C برای نوع A برای کنترلر بی سیم DualSense

کابل HDMI (سازگار با رادیکال High Speed ​​مشخص شده توسط HDMI v2.1)

سیم برق AC

پایه ای که به شما امکان می دهد کنسول را به صورت عمودی یا افقی جهت دهید

راهنمای شروع سریع و ایمنی

علاوه بر این، هر مدل PS5 با یک بازی رایگان از پیش نصب شده همراه است. اتاق رومپوس Astro ممکن است یک پلتفرم‌کننده اسپیک و دهانه‌ای باشد که به بازیکنان PS5 اجازه می‌دهد چهار دنیا را کاوش کنند و همگی نشان‌دهنده بدرفتاری‌های بدیع در گیم‌پلی گزینه‌های جدید و همه‌کاره کنترل‌کننده بی‌سیم DualSense است.


پلی استیشن پنج


SSD رادیکال با سرعت بالا

ویژگی SSD PS5 چیست؟


SSD پرسرعت PS5 و سیستم ورودی/خروجی سفارشی یکپارچه با هدف از بین بردن موانع بازی - به‌ویژه بارگذاری صفحه‌نمایش، توسعه داده شد. توسعه‌دهندگان می‌توانند دارایی‌ها را با سرعتی باورنکردنی به بازی‌های PS5 منتقل کنند، بنابراین تجربه‌های بازی PS5 اغلب یکپارچه و پویا هستند، با سفر سریع و تقریباً آنی در دنیای بازی‌های عظیم. این سرعت افزایش‌یافته می‌تواند توسعه‌دهندگان بازی را تغییر دهد تا جهان‌های بزرگ‌تر و غنی‌تری بسازند، در حالی که محدودیت‌های قدیمی‌تر نیست، قابل مقایسه با زمان بارگذاری، و علاوه بر این به گیمرها اجازه می‌دهد بیشتر از انتظار پرداخت کنند.


در طول این مقاله، صحبت های برخی از توسعه دهندگان در مورد SSD فوق العاده پرسرعت PS5 را مرور کنید.


تفاوت بین SSD فوق العاده پرسرعت PS5 و SSD های جایگزین چیست؟


اندازه‌گیری اطلاعات خواندن 5.5 گیگابایت بر ثانیه (خام) SSD با سرعت فوق‌العاده PS5 به لطف سبک پیشرفته و بسیار سفارشی و ورودی/خروجی یکپارچه و همچنین یک کمپرسور سفارشی، در لبه اول قرار دارد (در اینجا چیزهای زیادی بیاموزید) . ما تمایل داریم آن را با هدف دقیق کاهش زمان بارگذاری و به حداکثر رساندن توانایی توسعه‌دهنده برای دسترسی به دانش بازی با سرعت‌های فوق‌العاده توسعه دهیم.


ما تمایل داریم باور کنیم که این نشان دهنده یک جهش واقعی مردم در دسترسی به داده ها است و می تواند توسعه دهندگان بازی را آزاد کند تا تجربیات بازی بزرگتر، غنی تر و یکپارچه تر از همیشه ایجاد کنند.


آیا PS5 توانایی من برای انتقال و ذخیره بازی ها را بهبود می بخشد؟


تقریباً مانند PS4، بازی‌های PS5 ویژگی‌ای به نام «نصب ترجیحی» ارائه می‌دهند که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در ابتدا روی آن قسمت از بازی تصمیم بگیرند. این به بازیکن اجازه می دهد تا به یک حالت یا ویژگی خاص دسترسی داشته باشد. مثال مرتبط می تواند اولویت بندی نصب عنصر تک نفره یا چند نفره یک بازی باشد.


در بازی‌های پشتیبانی‌شده PS5، بازیکنان ممکن است حالت‌ها یا محتوای خاصی را که اکنون نمی‌خواهند حذف کنند تا فضای ذخیره‌سازی آزاد شود. توسعه دهندگان در نهایت میزان پشتیبانی ارائه شده برای این ویژگی ها را تایید می کنند، با این حال هدف به حداکثر رساندن انعطاف پذیری ذخیره سازی است.


دانلود و اعمال به‌روزرسانی‌های کد رایانه بازی در PS5 باید سریع‌تر از کنسول PS4 به طور کلی کار کند، زیرا اندازه دانش به‌روزرسانی‌ها و وصله‌ها به طور مؤثرتری مدیریت می‌شود.


علاوه بر این، یک ویژگی در اپلیکیشن به‌روزرسانی‌شده پلی‌استیشن برای دستگاه‌های تلفن همراه می‌تواند به بازیکنان این امکان را بدهد که اگر یک بار از خانه خارج شدند و یک بار در صف بازی برای انتقال از طریق برنامه به کنسول خود قرار گرفتند، فضای ذخیره‌سازی PS5 خود را از راه دور مدیریت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد