پلی استیشن ۵ ps5

در این وبلاگ درباره پلی استیشن ۵ توضیح داده ایم

پلی استیشن ۵ ps5

در این وبلاگ درباره پلی استیشن ۵ توضیح داده ایم

تاریخ عرضه پلی استیشن 5 چه تاریخی است ؟

تنها تمایز بین کنسول PS5 و همچنین کنسول PS5 Digital Edition این است که درایو وینچستر HD Blu-ray افراطی درجه کاردانی در کنسول PS5 گنجانده شده است. کنسول PS5 Digital Edition دارای دیسک درایو نیست.


همین الان خرید ps5 را مطالعه کنید.


کنسول PS5 یک درایو دیسک Blu-ray HD افراطی را انتخاب می کند که ممکن است به شما اجازه دهد بازی های دیسک بلو-ری PS5 و بازی های دیسک بلو-ری PS4 را انجام دهید، علاوه بر این، به عنوان پخش ویدیو از دیسک های HD افراطی 4K، دیسک های Blu-ray معمولی. ، و دی وی دی ها.


کنسول PS5 Digital Edition یک درایو دیسک HD Blu-ray افراطی ندارد. دارندگان کنسول PS5 Digital Edition می‌توانند بازی‌های PS5 و PS4 را از فروشگاه پلی‌استیشن خریداری کنند یا از طریق پلی‌استیشن و پلی‌استیشن در حال حاضر به بازی‌ها دسترسی داشته باشند (یک اشتراک پولی فعلی برای هر کدام مورد نیاز است، که جداگانه فروخته می‌شود).


و بیش از 99 درصد از 4000+ بازی‌های PS4 ممکن است بر روی کنسول PS5 یا کنسول PS5 Digital Edition باشند، اما با کنسول PS5 Digital Edition این بازی‌ها باید از فروشگاه PlayStation دانلود شوند در حالی که مدل PS5 با بلو. درایو -ray Winchester از دیسک‌های Blu-ray PS4 پشتیبانی می‌کند.


در اینجا در مورد لذت بردن از بازی های PS4 در PS5 اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.


توجه: دیسک های Blu-ray را نمی توان با کنسول PS5 Digital Edition استفاده کرد. اگر دیسک های بلوری PS4 دارید، ممکن است نتوانید از آن ها با کنسول PS5 Digital Edition استفاده کنید.


آیا بین کنسول PS5 و همچنین کنسول PS5 Digital Edition تفاوتی در عملکرد وجود دارد؟


خیر. عملکرد کنسول ها، خارج از وجود دیسک درایو، یکسان است.


ابعاد فیزیکی کنسول PS5 و کنسول PS5 Digital Edition چیست؟ چه نسبتی وزن دارند؟


کنسول PS5 فقط 390 میلی‌متر در 104 میلی‌متر در 260 میلی‌متر (عرض x ارتفاع x عمق) است، بدون در نظر گرفتن پایه، و وزن آن در حدود 4.5 کیلوگرم است.


ابعاد کنسول PS5 Digital Edition تقریباً 390 میلی‌متر در 92 میلی‌متر در 260 میلی‌متر (عرض x ارتفاع x عمق) است و وزن آن در حدود 3.9 کیلوگرم است.


آیا می توانم از هر مدل کنسول PS5 در جهت افقی یا عمودی استفاده کنم؟


بله، هر دو مدل PS5 دارای یک پایه هستند که کاربران را قادر می‌سازد تا کنسول را برای قرارگیری عمودی یا افقی تنظیم کنند. ویدیوی خراب کردن PS5 ما را تماشا کنید تا مطمئن شوید که چگونه کار می کند.


آیا PS5 می تواند در طرح های رنگی جایگزین وجود داشته باشد؟


در زمان عرضه، هیچ رنگ یا سبک اضافی برای هیچ یک از مدل‌های PS5 موجود نخواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد